vrijdag 25 oktober 2013

Weer een workshop

Ik heb nog eens de eer gekregen om in mijn moeders winkel een workshop te geven. Ik vind het supertof om te doen. In het dagelijks leven ben ik ook leerkracht, dus het zit blijkbaar in mijn bloed :)

Deze keer wilden ze graag verschillende soorten bloemen en verschillende soorten van werken met stempels leren. Deze kaart gaf hen de mogelijkheid om 2 soorten bloemen uit te testen en het stempelen met silhouettestempels.

De gebruikte materialen zijn:
- MD label mal
- MD Swirl
- MD bloemen mal 
- Joy bloemen mal
- Nellie Snellen mallen voor ovalen en rechthoeken
- Joy stempel bloem 1 en bloem 2
- Yvonne creations stempel (tekst)
- takjespons van Martha Steward
- Photo Vintage Distress-inkt
- Papier van Basic grey
- vintage kanten lint
- Bruin papier als basis
- splitpen in de bloem
- spacer in de bloem
- halve parels wit
- copics voor het kleuren van splitpen en halve parels


Geen opmerkingen:

Een reactie posten