vrijdag 25 oktober 2013

Envelopkaart in workshop

Tijdens de workshop maakte we ook deze envelopkaart. Hier leerde ze weer een bloem maken. Deze keer met mallen van Joy. Zelf heb ik het geleerd van een filmpje. (op You tube gevonden.)
Ook leerden ze hier de basistechniek van het gebruiken van Copics.


Gebruikte materialen:
- Joy mal bloem 
- lijmpistool voor de bloem
- takjespons Martha Steward
- stempel B&G forever friends
- papier van de Black & Gold serie van forever friends
- halve parels (goud)
- kalk voor de inhoud zoals een portefeuille te maken (via deze link kom je op de workshop om een dergelijke kaart te maken)
- crafter compagion voor het vouwen van de kaart, de band en kalkvel


2 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,
    Wat een leuke creaties maak jij!!
    Ik ben meteen je nieuwste volger geworden :)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Linda!!! Zonder de winkel van mijn mama was ik er nooit weer aan begonnen. En nu zit het hoofd vol van leuke ideetjes :)
      Welkom op mijn blog en bedankt voor het mooie compliment!!
      Groetjes Esther

      Verwijderen