vrijdag 25 oktober 2013

Dochter werd 5!

Ons dochter werd 5 en ze vroeg me maanden voor haar feestje of ze ook zo een doosje met uitnodigingen kreeg zoals haar zus. Met prinsessenkaarten. Deze staan ook op deze blog...
Natuurlijk moest ik dit ook voor haar doen en ik liet haar de prinses kiezen.

Dit werden de kaartjes met de bijpassende envelopbox. Natuurlijk kon ik dit niet maken zonder mijn Crafter compagnon, met de envelopbox-plaat...

Materialen:

- stempel my paper world voor de achtergrond
- roze inkt
- stempel magnolia
- Nellie Snellen mal sterren swirl
- Nellie Snellen mal ovaal
- mal bloem
- picture punch madeliefje mini
- Martha Steward pons
- splitpennen roze
- memento inkt
- copics
- gouden pen voor de kroon
- Peel off stickers cijfers (5)
- roze kaartkarton









Geen opmerkingen:

Een reactie posten