donderdag 31 oktober 2013

Mannen, mannen, mannen...

De opdracht die ik van een collega kreeg was: 5 mannenkaarten, 5 vrouwenkaarten en 3 babykaarten...
De vrouwen- en babykaarten waren snel klaar, inspiratie genoeg. Maar de mannenkaarten, die lieten iets langer op zich wachten...
Uiteindelijk toch maar weer gaan zoeken, rechthoekig was het tweede deel van de opdracht...
Maar You Tube, je beste vriend :) had weer wat voor mij en zo kwam ik bij het maken van deze kaart...

Materiaal:

- natuurlijk mijn Crafter Compagnon --> zo een zalig ding! Strikjes en vouwen van de kaart heb ik hiermee gedaan.
- bloemen mal
- Martha Steward blaadjes pons
- MD mal gefeliciteerd
- lint
- halve parels
- stempel Edwin
- bruin papier voor basis
- design papier
- copics
- memento inkt roze


3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kaart is dit! Ik vind het een goed gelukte mannen kaart hoor!
    Ik ben maar gelijk volger van je geworden, want ik heb al heel wat mooie creaties van je gezien hieronder :)

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de complimenten!! En heb ik er weer een volger bij :) welkom...
      Als je van eender wat je ziet wat meer uitleg wilt, of het patroon, of wat dan ook, aarzel dan niet om het te vragen!!!

      Groetjes Esther

      Verwijderen
  2. Heel geslaagde mannenkaart Esther. Vind mannenkaarten ook altijd het moeilijkste.

    BeantwoordenVerwijderen