dinsdag 29 oktober 2013

18 dat is al heel wat

Voor mijn zus moest ik een kaart maken voor een 18de verjaardag van een jongen die graag naar de fitness gaat. Dit is het resultaat...

Gebruikte materialen zijn:

- zwart papier als basis
- oranje papier
- stempel van Hero Arts om ruiten te stempelen
- stempel Eline's alfabet
- ribbelkarton (onder de leeuw in het zwart)
- peel off stickers '18', gekleurd in het oranje met de peel off stiften
- copics om te afbeelding in te kleuren
- halve parels in het zwart
- oranje splitpennen waarvan ik de 'pootjes' heb afgeknipt zodat het eigenlijk parels zijn
ik wist toen nog niet dat halve parels gekleurd konden worden met copics, nu ik dat wel weet, kleur ik ze in de kleur die ik in mijn afbeelding gebruik :)
- lint: zwart en wit dat ik zelf oranje kleurde, omdat ik geen juist oranje op voorraad had. Dat kan dus ook met copics :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten