donderdag 4 oktober 2012

Trouw'kaart'

Het was dringend tijd om nog eens iets te posten... Zaterdag hebben we een trouwfeest en omdat het koppel wat centen van ons krijgt, vond ik het leuk om eens iets anders dan een kaart te maken. Vandaar dus deze envelopkaart. Hij is bijna af. Maar ik kan niet beslissen of het koppeltje nu op de voorkant of op de achterkant moet. Mijn voorkeur gaat uit naar de voorkant, maar ik twijfel nog.
Vandaar dat het koppeltje op de foto op beide plaatsen verschijnt ;)
Suggesties? Laat het maar weten.

De envelop heeft vanbinnen een geldzakje. Dat is gemaakt van kalkpapier. De maat is een A4 waar ik links 5cm vanaf gesneden heb. En dan heb ik deze in drie gevouwen zodat de hoogte 10cm is. De band eromheen is een halve cm groter zodat hij er makkelijk omheen schuift.
Het papier dat ik gebruikt heb is van cart-us, namelijk paper pad wedding.

Zo dat was ie weer. Hopelijk heb ik de komende weken terug wat tijd om te knutselen want de eerste maand van het schooljaar is toch wel heel chaotisch geweest.

Groetjes





3 opmerkingen:

  1. Hoi Esther....wat een leuke kaartjes....
    Ik wou dat ik zo'n moeder had met zoveel knutselspullen ;-)
    Ik vindt het ook heerlijk om te doen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh ja op de voorkant vindt ik het mooist

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Alies
    Ik vind het inderdaad super om te doen! Ik kan me er helemaal bij ontspannen.
    Vandaag ga ik nog eens wat aanvullen op de blog :)

    En ja de mannetjes zijn op de voorkant terecht gekomen, dat vond mijn man ook het mooist! Het koppel dat de kaart kreeg vond hem prachtig. Dus weer een missie geslaagd :)

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen