zaterdag 2 november 2013

Motorfanaat

Een kameraad werd 41. Als echte motorfanaat maakte ik hem deze kaart. Hij is ook muziekkant en daarom gebruikte ik de muzieknoten. Het enthousiasme was meer dan te voelen bij het ontvangen van de kaart. Dit was dus echt een geslaagde opdracht :)

De gebruikte materialen zijn:

- Crafter Compagnon (voor het plooien van de kaart)
- papier (oranje en zwart, wit voor de basis)
- mal Nellie Snellen
- mal MD: gefeliciteerd
- kroondop van flesje
- ultra thick embossing poeder
- heatgun
- stempel muzieknoten
- copics voor inkleuren van tekeningen
- plakparels
- stempel alfabet Eline MD
- stempel Me to You tekst





3 opmerkingen:

  1. Heel geslaagd en heel grappig Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,
    Wat heb je een leuke, stoere kaart gemaakt voor een motorfan, heel erg mooi..
    Ik heb me als volger aangemeld, je maakt mooie creaties..groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Ans,
      welkom op mijn blog en bedankt om volger te worden!!
      Bedankt ook voor het leuke compliment!
      Groetjes Esther

      Verwijderen