dinsdag 5 november 2013

Kerstworkshop op de Middenschool

Jaarlijks organiseert onze school (De Middenschool in Genk) een Kerstworkshop. Op deze avond kan iedereen deelnemen aan 1 van onze 20 workshops.
Zowel voor de allerkleinste als voor de echte knutselfanaten is er wat voorzien. Zo heb je bijvoorbeeld de workshop met de krans van boterhamzakjes, maar ook een workshop met het maken van gipsfiguurtjes.

Omdat mijn workshop vorig jaar best veel succes had, mocht ik ook dit jaar zorgen voor 2 leuke ideetjes. Platte kaarten werkt niet zo goed op dergelijke avonden, dus ook dit jaar ging ik voor de doosjes.
Dit zijn de 2 voorbeelden van wat de crea bea's bij mij kunnen komen maken op vrijdag 29 november.



Het eerste doosje is een zakdoekdoosje.
Met een mooi ingekleurde afbeelding en een boom van een MD mal. Wat kraaltjes en extra versiering en het geheel is af...






Het tweede doosje is voor een theelichtje (op batterijen natuurlijk). Ook hier een afbeelding ingekleurd met copics en spectrum markers en nog wat versiering. Naast de swirls van MD, nog wat madeliefjes met de picture punch en bloemetjes. 

Beide heb ik gemaakt met de hulp van de Crafter companion Ultimate Pro... Zo een leuke 'machine' die helpt met alles te rillen en zo perfect en snel doosjes te vouwen...

Meer info? Laat een berichtje achter... 
Je kan ons ook volgen op Facebook en daar in de groep: Freubelen met Leentjes Hobbyshop je eigen creaties posten... 

Groetjes en bedankt om langs te komen!!!


3 opmerkingen:

  1. Hoi Esther,
    Super zeg..wat mooi !! 2 hele mooie doosjes om te maken, jij zult het druk krijgen, ik vind ze prachtig,groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Esther,
    ook ik vind het twee super leuke creaties
    zorg maar voor genoeg voorraad :)
    xxx Leentje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Esther, dat heb je mooi uitgedokterd, zal vast een groot succes zijn.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen