maandag 5 november 2012

Dochterlief is jarig

Ons dochter Chloë werd net 7. Op de avond voor het feestje vroeg ze of ze ook een kaart van mij zou krijgen. Ik maakte toch mooie kaarten voor anderen mensen, met speciaal dingen waar ze van houden. Zij hield wel van princessen en hoopte dan ook dat ik aan haar gedacht had.

Deze kaart kreeg ze:


De achtergrond stempelde ik met een rubberen stempel en met paarse inkt. Hierover plakte ik een kanten lint met een satijnen lint in het midden. Een paar plaksteentjes om de leegte op te vullen en wat tekst erbij. De ovale mal die ik gebruikte is van Nellie Snellen. Hier kan je een dun lintje doortrekken en boven- of onderaan strikken. Het prinsesje is een magnolia.

We vonden het leuk om ook haar uitnodigingen voor het feestje van de klas op deze manier te maken. Maar aangezien dat heel wat werk was op de vooravond van haar feestje voor de familie, kreeg ik hulp van niemand minder dan mijn man. Ons dochter was zo fier op hem, dat hij zo mooi werk geleverd had. Ze was dus dolgelukkig met haar kaart en met haar doosje vol uitnodigingen. Hier deze resultaten:







 De envelop maakte ik met de envelopboxer van Crafter Companion. Ze vond het in ieder geval een mooi geheel en was super fier dat ze iedereen met zo leuke kaartjes kon uitnodigen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten