dinsdag 14 augustus 2012

Scrappen vervolg...

Vandaag hebben we ons verder geamuseerd met scrappen. Ik begin het ook echt leuk te vinden. We hebben eens wat meer moeite gedaan en hebben deze keer ook ons papier zelf gemaakt.
Dus eerst hier een fotootje van:

We vonden dat de randen wat te wit waren, dus stempelde ik over de rand heen.
Dat kan je zien in het eindresultaat.
De stempels zijn van 'My Paper World', 'Floral Embellishments #7'. Eerst heb ik ze in het blauw gezet en daarna de grijze eroverheen.

Het eindresultaat mag er best wezen vinden we. Wij zijn er in ieder geval heel tevreden mee. Dit wordt de voorpagina van het communie-album.


Het grijs glanzend papier komt uit The Shimmer Stack. De letters komen uit een doos met alfabet stickers in verschillende kleuren glitter. Verder hebben we wat krullen gebruikt. De MD Creatables LR0119 swirl circle en de Decorative Flourishes Set van Sizzix 656538. Opnieuw gebruikten we de bloemetjes die we gemaakt hebben van drie maten van Picture Punches, madeliefjes en blaadjes gemaakt met de Martha Steward blaadjespons. De naam hebben we gekleefd in een kroonkurk en daarover heen een laagje glans met Aleene's Paper Glaze. Het ziet er nu nog wat wazig uit, maar eens het helemaal droog is, wordt het mooi glanzend. Dit kan echter wel ettelijke uurtjes duren :)
Ten slotte hebben we alle puntjes die er te zien zijn een accentje gegeven met de Parel Pen, zilver en blauw.



1 opmerking:

  1. Liefste Esther, dat Scrappen ist zeer mooi geworden! Jij hebt een leuke Blogspot met vele mooie werkjes. Ik hou van kaarten maken, Scrapbooking en vele andere dinge met Papier knutselen. Heb mijn lebensdroom laten uitkomen en heb een tof hobby Winkeltje geopend dat noemt
    "Hobby-crafts-and-paperdesign.de". Het zou fijn zijn, dat je eens voorbij komt. Ik ben belgische en woon in Duistland. Ik heb ook nog toffe Candies om te winnen, in mijn blogspot onder mijn online Banner staat Post daartoe. Veel geluk en heel veel groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen