donderdag 5 mei 2016

Snel klaar kaartjes in de workshop

Vandaag hebben we weer lekker wat geknutseld. Vier dames waren op bezoek om 'clean and simple' te komen maken.
Het werden er drie heel verschillende, maar alle drie heel mooi (vind ik zelf toch). 

Dit waren de voorbeeldjes:

Gemaakt met een zelfgerolde bloem van vilt, wat touw en knoopjes. 


Een touwtje met daarover washi tape en wat strookjes papier. 

Knoopjes en touwtjes in een leuke combinatie. 

Dit maakte de dames ervan:

















Natuurlijk kwamen de ideetjes weer ergens van pinterest en deed ik daar zowat mijn eigen ding mee. Leuk toch die tonnen inspiratie die je daar kan vinden en die je dan gezellig kan delen met anderen.

Ik kijk al uit naar de volgende workshop. Als er interesse is, mag je me altijd contacteren :) 


Dank voor je bezoekje en een fijne dag!! 
Groetjes Esther 








4 opmerkingen:

  1. Super leuke kaartjes zijn het geworden Esther.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Esther,
    Leuke kaartjes zijn het geworden!
    Die met die bloemen toef vind ik erg leuk.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Linda! Ik heb het idee ergens op Pinterest gevonden en vind dat het ook leuk uitgekomen is.

      Verwijderen