maandag 13 april 2015

een handig hulpstuk

Terwijl we bezig waren aan de armbandjes, was mijn vader bezig aan de hulpstukken. Graag wil ik op het zomerkamp ook armbanden met paracord maken. Om de kleinere kinderen wat extra ondersteuning te geven was ik opzoek gegaan naar een hulpstuk. Je kan ze op maat schuiven en ze houden je koord goed vast zodat je je handen vrij hebt om de armbanden te knopen. Een eenvoudig filmpje toonde hoe je deze zelf kon maken. Ik vroeg mijn vader of hij tijd had om mij te helpen ze te maken, maar zo lief als hij is maakte hij ze op z'n eentje. Vrijdag gevraagd en vandaag ontving ik maar liefst 10 stuks :)
Geweldige vader toch?!!

Nu nog de cm aftekenen en de volgende workshop zal eens zo eenvoudig zijn met deze hulpstukken :)

Bedankt paps!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten