zaterdag 1 november 2014

2 zussen jarig 30 en 40, hetzelfde maar toch anders :)

Mijn beide zussen hebben een nieuwe voordeur gekregen. Voor hen maakte ik ongeveer dezelfde kaart, maar toch net iets anders. 
De een houdt van aardetinten en blauw, de ander heeft het meer op de fleurige kleuren. Aangezien ik de laatste tijd nogal eens graag met structuurpasta experimenteer en de clean and simple uitvoering uittest ben ik met dit gekomen... 
Het idee komt van Blogblom. Een leuke blog met veel ideetjes als je graag scheurt, plakt en simpel leuke dingetjes maakt. Niet helemaal hetzelfde natuurlijk, maar toch in haar stijl heb ik deze kaarten gemaakt.

De gebruikte materialen zijn beperkt:
- MD mal gefeliciteerd
- structuurpasta
- knoopjes 
- papier

Een kaartje dat weinig kost en snel klaar is. Dat snel klaar komt de laatste tijd wel van pas, want zo haastig als we leven, kom ik vaak uren te kort in mijn dag. 
Maar omdat ik  het knutselen niet wil laten,probeer ik graag eens wat simpele dingen uit...





Bedankt voor het langskomen!!!
Groetjes Esther

1 opmerking:

  1. dag Esther,
    2 prachtig eenvoudige kaarten en je zussen zullen er wel heel blij mee zijn.
    De eenvoud straalt en geeft een apart accent aan je creatie.
    Groetjes,Hilde.

    BeantwoordenVerwijderen