donderdag 31 januari 2013

Eentje voor een man...

Dezelfde collega vroeg me nog een kaart te maken. Voor haar papa die volgende week 80 wordt. Het enige wat ze zo echt kon bedenken is dat hij dagelijks graag zijn glaasje wijn drinkt. Dus deze kaart is het dan geworden:
















De basis van de kaart heb ik gemaakt met de Crafter Compagion. De plaat die je er apart bij kan kopen heeft iedere halve cm een rillijn. De achterzijde van deze plaat heeft de maten in inch. Dat was vooral handig omdat ik het patroon in het Engels vond. Ik heb gewoon het filmpje bekeken en tegelijkertijd de basis gemaakt. Het filmpje kan je hier bekijken. De stempel van voor is van Magnolia. De krul onderaan bij de 80 is van Marianne Design. Ik heb er een stukje afgeknipt omdat hij te lang was. De stempeltjes aan de rechterzijde zijn van Papermania. Voor de rest heb ik alle cirkels en de ovalen met de mallen van Nellie Snellen gemaakt. Nog wat blaadjes en een bloem erbij en deze kaart is een feit.
Ik heb het meestal moeilijk met mannenkaarten, maar deze ging eens heel gemakkelijk.


Groetjes en bedankt voor het langskomen!!!

Challenges waar ik aan meedoe:
Wednesday's Creative Inspirations: One for the guys
Bunny Zoe's crafts: Anything Goes

2 opmerkingen:

  1. Gorgeous creation, love your colours and embellishments, thanks for joining us at Creative Inspirations, hugs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks for stopping by. I went to take a look at your blog and signed in. You make nice creations!!
      Greets Esther

      Verwijderen