maandag 18 juni 2012

Zus is jarig

Mijn zus was jarig en ik had zin om eens wat nieuwe techniekjes uit te proberen.
Deze kaart maakte ik voor haar:


Op deze kaart gebruikte ik stempels, distressinkt en embossingpoeder.
Om te beginnen koos ik een achtergrond stempel. Deze stempel is van Hero Art. 
Ik stempelde mijn kaart lustig vol en bestrooide het met poeder (clear). Na het verhitte heb ik met distressinkt de kaart gekleurd. Ik gebruikte hiervoor geel en oranje.



De vlinder en de bloem heb ik dubbel gestempeld. De eerste heb ik wit gelaten, de andere heb ik ingekleurd met behulp van een waterbrush (nr 6) en distressinkt.


De gekleurde stempels plakte ik in verhoog op de eerste.


Een leuke tekst stempel erbij.


De label bestempelde ik op dezelfde manier als de achtergrond, maar dan met de kleine stempels van Marianne Design (...).
Nog een halve parel als accentje, een stukje papier door een embossingfolder en een randje erbij...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten